Beste hudlegen!

Jeg er 23 år gammel jente og hadde nupper og kviser på ansiktet mitt. For meg har det både vært vondt fysisk, og vanskelig mentalt. Det var vanskelig å gå ut uten sminke. Jeg prøve ut produkter selv før jeg dro til hudlegen, men det hjalp ingenting. Jeg var veldig usikker på hvem jeg skulle dra til, og er så fornøyd for å ha dratt til Patty! I dag har jeg et helt rent ansikt, selv om jeg ikke enda er ferdig med behandlingen!

Patty er en veldig kunnskapsrik dame. Hun forsto hva mitt problem var med engang hun undersøkte huden min. Hun er omtenksom og gjorde alt for å kunne hjelpe meg. Hun forsto meg og min situasjon. Patty viste meg med tegninger og repeterte for at jeg skulle forstå, disse fikk jeg tatt med hjem. Hun har laget en plan til meg, hvor jeg først startet med tabletter, så gikk over til krem. Hun har vist meg hvilke produkter jeg bør bruke ved siden av og etter og hvilke jeg bør unngå. Altså har hun laget en plan til meg fra start til slutt. Når jeg hadde spørsmål var det lett å kontakte Patty igjen på tlf.

Jeg angrer sykt mye for at jeg ikke har dratt til Patty før jeg prøvde å bruke penger og tid på unødvendige produkter. Jeg vil igjen takke denne herlige damen for at hun har reddet mitt ansikt og min selvtillit!