Anbefaler ikke å gå til henne!

Har vært hos Marit to ganger. Sitter igjen med et veldig dårlig intrykk begge gangene. Lite imøtekommende, dårlig på øyenkontakt. Dårlig på kroppspråk. Følte meg utrygg. Rakk ikke å slappe av og hun fortsatte selv om jeg var anspent i kroppen, føltes som hun gikk over mine grenser. Forteller lite underveis i undersøkelsen å avslutter brått. Dårlig på å tolke pasient og på å få samtykke underveis. Oppsummerer før jeg har rukket å ta på meg klærne. Tenkte å gi henne en ny sjangs det kunne jo være hun hadde en dårlig dag og hadde veldig lite tid første gang. Andre gang var like ille. Første gangen hadde jeg ventet på timen i flere måneder. Følte ikke at hun lyttet til meg. Jeg fikk ikke hjelp til problemer hun kunne ha hjulpet med. Hun var hardhendt og det var vondt under undersøkelsen. Jeg hadde gruet meg veldig og ga beskjed om dette. Frykten ble større i ettertid. Hun kommenterte vekten min og sa at jeg ikke måtte gå mer opp i vekt. Synes det er veldig feil å kommentere kropp/vekt! Jeg har en normal kroppsvekt og bmi. Alt i alt en fæl opplevelse. Hun opplevdes som kald. Andre gangen var jeg innstillt på hva jeg gikk til, men valgte henne igjen mest pga økonomi. Mye av det hun sier har en underliggende negativ tone. Sliter du litt med angst og er i utgangspunktet litt redd for gynekologisk undersøkelse styr unna! Vil ikke anbefale henne til noen! Betal heller mer å gå privat! Eller be legen om å henvise deg til en annen.