Verste legen jeg har hatt

Jeg er faktisk ikke en person som klager, men dette er en av de verste legene jeg har opplevd. Jeg hadde akkurat byttet fastlege til skjetten legesenter. Super fornøyd fordi det er 5 min gå avstand! Men legen... hun var jeg ikke fornøyd med. For det første var hun 30 min forsinket (selv med få pasienter). Jeg forstår forsinkelser så akkurat det var ikke problemet, men når jeg kom inn, så virket det som hun ville ha meg ut så fort som mulig. Det var som å snakke med en robot lege. Hun brydde seg ikke i det hele tatt over mine problemer, men bare skrev det jeg sa ned og spurte noen aktuelle spørsmål ang det. Når jeg skulle nevne noe annet, AVBRØT hun meg og sa «vanligvis skal vi bare snakke om en ting en legetime». Jeg hadde fire ting å ta opp. Ja det er mange men jeg kunne fått det til på 15 min fordi 3 av de tingene trengte hun å bare sende til labben så jeg kunne ta blodprøver til, og den siste var bare å sjekke blodtrykk. Hun var frekk, og brydde seg ikke i det hele tatt. En av tingene jeg tok var klamydia test. En followup etter påvist tidligere. Dette skal dekkes. Dette mente hun er feil, selv når jeg viste til bevis. Både du og jeg kan søke dette opp og det er bevis at dette dekkes men jeg gadd ikke å melde mer med henne så jeg betalte den feil sendte fakturaen og byttet lege med en gang. Både på melding er hun frekk også. Aldri vært borte i noe sånt.

Btw: de på blodprøve labben var utrolig hyggelig mennesker som tok meg godt imot!