Veldig dårlig opplevelse (Vital legekontor)

Lege hadde mange ledige plasser, fikk time med en gang.

Dagen for legetime: ventet 40 minutter før jeg kom inn til timen, så ingen pasienter på legekontoret de 40 minuttene, en lapp ba om å ringe på ringeklokken for å melde ankomst, ingen kom noen av gangene.

Helt OK lege, men opplevde at hun hadde lite tid og ikke lyttet, sendte meg til blodprøve raskt uten at jeg fikk forklart alt jeg ønsket, har fortsatt ikke hørt resultat av blodprøver etter over 2 uker selv om de er ferdig.

Ingen klarte å ta blodprøve, holdt på i 50 minutter, de ville ta blodprøve fra føttene, de ga opp til slutt og sendte meg videre til annet sted, la skyld på meg for at de ikke klarte finne blodåre (sa jeg var kald, lavt blodsukker, nervøs, knyttet hendene). Syns det var så ubehagelig at jeg besvimte av og på i 30 minutter, måtte be om vann tre ganger og opplevde at jeg var til bry. Begge snakket annet språk over meg mens de kjente i hver arm og jeg svimte av. Har aldri opplevd noe slikt selv om flere tidligere har sagt jeg er vanskelig å stikke.

På nytt legekontor dagen etter klarte de å finne blodåre med en gang på første forsøk.

Totalt en veldig dårlig opplevelse, vil aldri tilbake dit. Betalte for noe jeg ikke fikk noe ut av.