Uintreressert i pasientet, vil bare se på testresultater

Han hilste ikke, sa nesten ingenting, gestikulerte med hendene hva jeg skulle gjøre i stedet for å forklare. Han fant ikke noe galt med testene og var undrende på om noe var galt. Da jeg skulle forklare meg, så han ikke på meg. Han satt mot PCen, lente seg sideveis mot meg og avbrøtt han meg hele tiden for å skrive stikkord på PCen. Fikk en brødliste av preparater som jeg kunne hente på apoteket. Da jeg spurte om hvordan de skulle brukes, fikk jeg som svar at "Det blir ikke i dag gitt ut noen medisiner uten instruksjoner" og så viftet meg ut av kontoret. Jeg måtte senere ringe tilbake til klinikken og få instruksjoner, da instruksjonene var uklare på hvor ofte og hvor lenge jeg skulle bruke de forskjellige medisinene.
På kontrolltimen 3 uker etter sa han at jeg så helt fin ut, klappet i hendene og sa det var allergi. Da jeg prøvde å si at jeg var ikke bedre, avbrøt han meg, holdt hendene i været og sa det er ikke mer han kan gjøre, det er allergi, og ledet meg ut av kontoret. Den kontrolltimen varte under 4 minutter.