Bedre lege enn Bjørnestad får du ikke!

Noe med det vanskeligste med å flytte fra Stavanger var å måtte gi slipp på Bjørnestad. Uten han hadde jeg ikke vært arbeidsfør, kanskje ikke liv i engang. Han er alltid på tiden,men rekker likevel å lytte,lære og finne riktige løsninger. Harald er alltid åpen for å prøve nye metoder når man står fast. Han er morsom,imøtekommende og faglig dyktig. Han husker ALT og meg og mitt så jeg behøver aldri oppsummere fordi Harald har kontroll. Han vet alltid å berolige samtidog som han aldri undervurderer noe. Jeg har en kompleks situasjon som krever en tolmodig lege som stoler på meg og samtidig er ærlig og tolgjengelig og der er Harald. Jeg er så fornøyd med Harald at jeg etter flere måneder i ny by enda ikke er klar for å gi slipp. Den som får min plass i køen er heldig! Og sykepleierne han har på lag er så trivelige og noen av de få som klarer å ta blodprøver uten at det er vondt eller plages! De er en tolmodig og vennlig flokk! Kan ikke snakke varmt nok om denne gjengen og ønsker dem alt godt og takker dem for 14 år med utelukkende fantastisk hjelp <3