Erfaren og troverdig

Jeg har vært til behandling hos Lene for å få hjelp med bekymringsangst. I tillegg stod jeg i en vanskelig jobbsituasjon da jeg startet hos henne. Lene forstod umiddelbart hvilke utfordringer jeg hadde og hjalp meg med å rydde tanker og følelser.

Hun tok både min angst og mine problemer på jobb på alvor og vi ble sammen enig om hvilke utfordringer vi skulle jobbe med. Lene var opptatt av å gi meg verktøy til selv å håndtere angsten og vanskelige situasjoner. Hun gav meg verktøy som er enkle å bruke og som jeg kan bruke i flere situasjoner. Jeg hadde ikke vært til behandling mange ganger før jeg klarte å ta en viss kontroll over angsten og få en bedre hverdag. Jeg fikk også nattesøvnen tilbake etter kort tid.

Verktøyene jeg har fått bruker jeg aktivt når ting blir vanskelig og jeg merker at det hjelper meg på flere måter. I tillegg til å få hjelp til å håndtere angsten har jeg fått hjelp til å få bedre selvtillitt og de to forsterker hverandre. Jeg er ekstremt takknemlig for hjelpen og støtten jeg fikk fra Lene og kan gi henne mine beste anbefalinger.