Vi skal ikke tilbake til ham

Var hos øyelegen med min sønn (8).
Legen var ikke hyggelig. Hele kroppsspråket var direkte avvisende og jeg vil aldri tilbake og min sønn skal heller ikke tilbake.
Han var svarte meg nedlatende og misforsto meg før jeg var ferdig med setningen. (Det var ikke pga språk for både han og jeg snakker godt norsk.)
Han var ikke interessert i å lytte.
Han dryppet øynene til sønnen min uten å gi beskjed til ham om hva som skulle skje. Min sønn skvatt ut av en annen verden. Opplevde det som svært upedagogisk.
Jeg spurte om noe og da fikk jeg beskjed om at hvis jeg var utdannet innen dette så var det greit. Hvis ikke var det ikke greit.

Jeg har aldri klaget på noe helsepersonell i hele mitt liv og tror ikke jeg kommer til å gjøre det igjen heller - men i dette tilfelle føler jeg det er nødvendig å si fra.

Vil ellers nevne at jeg selv har vært på denne klinikken tidligere, hos en annen lege, og da var jeg svært fornøyd.

Hilsen en mamma som egentlig ikke ønsker å klage på noen, men nå gjør jeg det altså likevel. (beklager dr Syed, jeg håper egentlig at dette bare var en dårlig dag, og at det ikke alltid er sånn hos deg. Ønsker deg alt godt).