Profesjonell Lege med God Personlig Kompetanse

Er IMPONERT over hvor BRA BALANSE hun har av 100% tilstedeværelse i dialogen og et klartenkt hode med rask handling i oppfølging av undersøkelser, avsjekking og avklaringer.
Anna er lett å snakke åpent og ærlig med, er vennlig og jeg har FULL TILLIT. Hun er responsiv og henter raskt inn oppdatert kunnskap. Er åpen for forslag, viser initiativ og tar meg som pasient med i prosessen på veien videre.
Jeg opplever å BLI SETT av hennes ektefølte empatiske hjerte. Anna veileder med gode spørsmål, gir råd, viktige påminnelser og MOTIVERER med fornuftig visdom. Hun forklarer bra, så du ser mulige sammenhenger med hva du kan velge å ta tak i - og hun ANERKJENNER dine skritt og innsatsen du selv gjør. Ja, her får du en lege som HEIER PÅ DEG når du ønsker å være aktiv med på din egen reise, selv når du ikke klarer å være helt på topp.
Og når kroppen ikke fungerer så oppleves Anna som en forståelsesfull STØDIG KLIPPE, jeg ikke kunne klart meg uten!
Og en dose Ros og blomster til resepsjon og helsepersonell som tar prøver og alltid skaper en hyggelig, trygg og beroligende opplevelse på Nesoddtangen legekontor.