Tilsvar til vurdering

En av de verste

- Jeg måtte alltid vente i minst én uke før jeg fikk time, og det var alltid lang ventetid i telefonkøen
- Jeg opplevde et par ganger at jeg møtte opp til bestilt time, og fikk beskjed om at de ikke hadde tid allikevel. Jeg måtte allikevel betale for "timen".
- Det er ingen vits i å møte opp til riktig klokkeslett; jeg har alltid måttet vente minimum en halvtime fra tidspunktet timen skulle ha startet.
- De glemte å sende meg svar på allergiprøver.
- De glemte å sende en "bestilling" på en operasjon til sykehuset
- De glemte å kontakte meg med svar på bakteriekultur tatt ved halsbetennelse.
- Dessuten har de en svært lite hyggelig sekretær, som forøvrig brukte samme kanyle to ganger under blodprøvetakning.

Strengt tatt var det Adele Frost, og ikke Støren som var fastlegen min, men jeg ble alltid henvist til Støren, av en eller annen grunn.