Hyggelig og hjelpsom resepsjon, men ----

Idet man møter dr. Kaur skjønner man at man har gjort en kardinalfeil! En så lite menneskelig lege har jeg knapt møtt på mine 72 år! Ved et, for meg, enkelt spørsmål om hva som kunne forventes av reaksjoner etter operasjonen ble det bare henvist til arket man utlevert ved bekreftelsen på timen, derpå åpnet damen døren uten uten å si et ord. Etterhvert fikk jeg både en infeksjon og en allergisk reaksjon etter behandlingen hvorpå jeg ble henvist til henvisende øyelge for videre behandling, jeg endte hastesendt til øyeklinikken på Drammen sykehus hvor alt jeg hadde fått av medisiner av dr. Kaur ble kastet! Fikk nye som virket bedre, men ikke helt 100% så jeg måtte en tur på Volvat for en liten justering. Ved telefon til ST.kl. fikk jeg vel rett ut beskjed om jeg ikke var ønsket der mer! Den avgjørelsen hadde jeg vel tatt selv allerede, men det var godt å få den direkte fra henne, da det sier meg alt om hva slags person denne dr. Kaur er!!
For all del, styr unna, det finnes flere og bedre øyeklinikker i Oslo som behandler deg som en pasient, ikke som ei bkkje! Jeg er veldig glad jeg har funnet et annet sted å få utført den andre grå stær operasjonen!