Cort Piil Helsesenter er en stor skam!

Denne anmeldelsen går vel så mye til Cort Piil Helsesenter i Bergen, som til Carl Fredrik Dalaker.

Legesenteret er rett og slett en stor skam med tanke på pasienthåndtering. Jeg fikk først tildelt Carl Fredrik Dalaker som fastlege hvor jeg var en gang, så ble jeg uten å få vite det overført til hans vikar Calvin. Så snart jeg ble komfortabel med Calvin og hadde brettet ut hele "privatlivet" mitt der ble jeg overført til en ny fastlege ved samme kontor og fikk så tildelt hennes vikarlege Elisabeth Våge Ulseth. Både Calvin og Elisabeht var dyktige leger, spesielt Elisabeth. Men nå har hun sluttet uten at jeg har blitt informert til dette og jeg må igjen overføres til ny lege… I løpet av den tiden jeg har vært ved Cort Piil helsesenter har jeg hatt en rekke personlige problemer. En langtids sykemelding grunnet yrkesskade og så fikk min mor dødelig lungekreft med spredning til hjernen, (63 år gammel). Jeg har derfor vært veldig presset psykisk og bedt om henvisning til psykolog. Nå har det gått 16 mnd og ingenting har skjedd, selv om jeg har purret flere ganger, jeg er helt rystet. Når man er totalt utbrent og trygler om hjelp og møter denne typen legekontor blir jeg redd...Heldigvis er jeg i utgangspunktet psykisk sterk, ellers vet jeg ikke hvordan dette ville endt.

Til sist vil jeg nevne at resepsjonen er helt elendig, det er mye rot, og det er alltid 30-45 min ventetid på telefon og de har telefon tid noen få timer for dagen, (jeg har sluttet og ringe og prøver å ta ting over mail)…Jeg skal aldri tilbake hit! De er gjerne snill og grei og alt det der men dette holder bare ikke!!