Tilsvar til vurdering

Utilgjengelig og spydig

Jeg satt en 1,5 time å ventet på legekontoret. Prøvde å få kontakt med dem, men de har ikke en resepsjon, så det var umulig å vite om det var forsinkelse på kontoret, eller bare en glipp på listen over pasienter den dagen.
Når jeg først kom inn spurte jeg om det var forsinkelse, og fikk til svar at «det er vår feil». Hvem? Spurte jeg. «Pasientene som kommer med så lange lister med ting som feiler dem» sa hun i sinne. Jeg ble ganske målløs, men hadde ikke tid til å ta en lang diskusjon rundt denne tematikken der og da. I tillegg bruker hun 1,5 uker å svare på e-konsultasjon og de har bare to timers telefontid. Det positive er at jeg tror tar seg veldig god tid til de pasientene hun liker veldig godt (basert på lang ventetid). Oppsummert ++:
- lang ventetid (1,5 time)
- ingen resepsjon
- dårlig telefontid (2 timer)
- bruker 1,5 uker å svare på e-konsultasjon (opptil flere ganger)
- ikke ledig time før to uker +- frem i tid
- spydig og nedlatende (når spørsmål om det har vært travelt i dag).