Har sine styrker og svakheter

Har gått til Dymbe flere ganger de siste 8 årene, men har litt blandede erfaringer.

Han er veldig hyggelig når han får gjøre sitt uten innblanding, og forklarer godt hva han gjør. Han virker trygg, og man blir beroliget.

Han prøver rimelige løsninger, og dette vekker også tillitt.

Imidlertid virker det ikke som han alltid tar seg tid til å se hele bildet. Hvis jeg har kommet for å sjekke om jeg har hull, så undersøker han dette, men det tok f.eks. lang tid før han foreslo at jeg skulle bruke bittskinne pga. slitasje på tennene.

Han er ikke så god til å ta imot tilbakemelding. Det med bittskinnen kom på banen i en situasjon hvor han unnskyldte seg fordi en reparasjon av en tann hadde gått i stykker etter kort tid, nemlig fordi jeg gnisset så mye tenner. Altså var det ikke hans feil. Da ville jeg ha satt pris på å få anbefalt bittskinne før.

Jeg anbefaler Dymbe som tannlege for å fikse konkrete ting og dersom du ikke har spesielle behov, ettersom han er rimelig og erfaren. Imidlertid ville jeg gått til en annen tannlege innimellom for å være sikker dersom du tror du kan ha flere utfordringer enn det mest standard.

Jeg har byttet tannlege helt nå, og kommer ikke til å gå tilbake til han.