Dette er trist

Veldig fint med lege, hvis du får tak i dem. Nettsiden deres er også nede, selvom de sier på tlf at den er i bruk, så du kan ikke sende meldinger til dem gjennom portalen deres. Hvis du er heldig tar de tlf i tlf tiden sin. Jeg har ventet over 1 år på å få komme til hos spesialist, ringte dem tilslutt selv, da fikk jeg beskjed om at legen hadde skrevet en for dårlig henvisning, men måtte fortsatt vente 7 nye måneder, har fortsatt ikke fått timen. Da jeg ba om ernæringsfysiolog, skjønte ikke dem stod i skranken hva det var, og legen selv mente han hadde bedre tips enn hva en ernæringsfysiolog hadde. De følger ikke opp noe, her må all iniativ være på egenhånd, lang ventetid, og du må gjerne bestille flere timer for å få løst ett problem, så det blir steindyrt. Har blitt billigere får meg å gå til dr. Dropin for da fikser de problemer eller viderefører deg med en gang, så problemet ikke rekker å bli større enn hva det trenger. Har fått utskrevet resept hos lege, og deretter fått melding om at jeg må kjøpe det samme jeg fikk utskrevet, hvis jeg ikke hadde dobbelt sjekket og kontaktet dem, hadde jeg tatt dobbel dose, så de i skranken og legen kommuniserer dårlig. Helt ærlig det er så mye som er feil med dette legesenteret og hvordan det fungerer, anbefaler det virkelig ikke!