MARKO TUSEN TAKK

Marko Radosav Milanovic
er en veldig utdannet mann og jeg tror at han har mye erfaring i arbeidet sitt, så han gjør jobben sin veldig bra. Jeg har vært det mange ganger og han har alltid vært snill. Jeg liker veldig godt måten Marko jobber på. Han lytter til du pent og virkelig ønsker å hjelpe deg som lege og som venn.vi som pasienter må ha tillit til legen vår og han til oss.folk som elsker jobben sin kan gjøre det.
for ca 1 år siden fikk jeg en vikar og det er så ille når jeg må gå til henne Hver gang jeg skal snakke med henne spør Norwegian hvor jeg er fra og når hun hører svaret mitt, ler hun.
Jeg ringer henne og sier jeg skal opereres om en time hvis du kan sykemelde meg hun svarer: kan du spare litt jeg har ikke tid til å snakke så mye hvis ikke Marko kommer tilbake snart må jeg bytte hun og jeg forstår ikke hvordan hun kan fungere som en lege som burde være sammen med pasientene sine ......
Jeg har en hard jobb og jeg kan ikke jobbe som før hun sier at jeg skal bytte jobb Hun gir meg en voltaren krem ​​for beinet og hun sier jeg synes det er ingenting.Jeg insisterte på en spesialist og jeg ble operert i går.
dette er vurderingene for MARKA,TUSEN TAKK FOR ALT MARKO!!!!!