Empatisk, lyttende og klok.

Jeg går egentlig hos en annen lege på Frogner Helsesenter - som jeg er veldig fornøyd med.
Men denne gangen hendte noe akutt som gjorde at jeg trengte hjelp og heldigvis var Kjell-Olav på kontoret og gav meg den aller beste hjelpen jeg kunne få.

Med sin lange erfaring som lege - føler man seg naturligvis i trygge hender. Men han er så mye mer enn en lege; et fint medmenneske som utifra situasjonen jeg hadde havnet i behandlet meg på en så tillitsfull og fin måte. Dessuten var han meget bevisst sitt ansvar, ringte til familie og ventet med meg til dette familiemedlemmet kom og hentet meg - dette var litt sent på kvelden så det var nok ikke noen drømmepasient å få i hendene det siste du gjør før du skal hjem etter en lang dag.
Men jeg opplevde ikke noe annet enn av de virkelig beste legene jeg har truffet.
Jeg vil på det varmeste anbefale Kjell-Olav og føler jeg virkelig skylder ham en stor takk.
Skulle ønske flere leger var slik - at yrket er en del av deres Stamina og at de har et ønske om å utgjøre en forskjell for de pasientene de møter.