Beste opplevelsen hos tannlegen!

Jeg har vært med på noen konkurranser i jula på Kolbotn tannklinikk. Og på det ene svaret så skrev jeg at jeg hadde problemer med en visdomstann. Jeg fikk en mld i innboksen min på Facebook hvor de tilbydde meg gratis time med puss, rens og bilder gratis og da sjekke visdomstannen min. Jeg har sikkelig tannlege skrekk og gått med denne delte tannen i 3 mnd og gruet meg veldig da jeg har skjønt at dette går bare ikke over av seg selv 🙈 Jeg fikk time hos Romina Berg og reiste da dit i dag. Hun var bare helt utrolig flink. Var veldig rolig og spurte gjentatte ganger om det gikk bra. Hun fikk meg til og slappe av og tenke « var det dette jeg gruet meg så ille til!?» Hun gav meg gode forklaringer på alt og nå er det så godt med en munn som er ren og fri for tannsten ( da det er 7 år siden sist jeg var hos tannlegen) Jeg har allerede sagt ja til og gå videre hos henne for hun var veldig dyktig!!! Og for en mld og få på Facebook - veldig takknemlig for det. Flotte folk som jobber på Kolbotn tannklinikk ✌🏻 Anbefales på det sterkeste om man har tannlegeskrekk , og selvfølgelig de uten også 😊