Aldri tilgjengelig

Denne legen har mange ledige plasser som kan lure deg å sette deg på henne. Hun jobber ikke for tiden. Jeg satte meg på hennes liste, og opplevde at jeg aldri får noen time hos min lege. Hennes timer er ikke mulig å bestille på nett. Legekontoret har en telefonsvarer og sjeldent du får tak i non som egentlig svarer på telefonen. Har skjedd at en time har jeg ringt og ingen som svarer. Når du endelig får tak i noen så sier de til deg at hun ikke har ledig time og at de ikke kan gi deg time, og du må ringe f.eks. akkurat mandag for å få en akutt time. Ringer du mandag, ingen svarer på telefon. En av de verste jeg har opplevd ift. fastlege systemet. Så ikke bli lurt av hennes ledige plasser. Hun jobber ikke for tiden, møter opp noen ganger mandag eller tirsdag på kontoret, og da er det umulig å bestille time hos henne. Jeg kunne se bort fra det at hun heller ikke har fastlege erfaring, og siden 2013 som hun ble autorisert så har hun ikke jobbet som lege, hvis hun var tilgjengelig, men det er hun ikke. Så ikke risiker å miste en fastlege bytte til henne. Fordi til slutt kommer du til å bytte til den legen du hadde før.
Måtte igjen bytte tilbake til den jeg hadde fra før.