Utrolig dyktig lege

Møtte denne legen da jeg var på legevakten for 2 gang på 2 dager med minstemann på 1.år, som hadde 40,5 i feber, samt ikke spist på 4 dager og helt slapp, nesten ingen kontakt og få. Første gangen ble vi sendt hjem (av en annen dårlig lege). Da vi kom 2.gangen møtte vi denne legen. Hun kom med et smil, og så umiddelbart at han var dårlig, og skjønte at jeg var redd mtp han var så slapp. Hun så virkelig både meg som mamma, og barnet mitt. Utrolig flink med barnet mitt, som ikke hadde det så greit. Hun hjalp også de andre ansatte på legevakten, og ikke bare satt på kontoret slik den første legen gjorde. Hun tok seg god tid til å lytte på minstemann, og skjønte raskt at han hadde luftveisinfeksjon. Fikk resept på pencelin til han, og hun spurte om jeg følte meg trygg på å reise hjem med han, samt at hun fortalte at vi raskt kom til å se bedring etter han startet på resepten.

Vi reiste hjem, og jeg måtte finne ut hvem denne personen var, for så fin behandling hos en lege har jeg aldri fått. Så navnet hennes på resepten, og raskt byttet jeg fastlege på både meg og barna mine til denne legen.