Han er veldig lite tilgjengelig og ofte forsen

Han er en kunnskapsrik, men er veldig lite tilgjengelig, og de siste hendelsene ødela en del. Når det ble byttet lokalet fikk jeg ikke noe beskjed om det, noe som førte til stress og forsinkelse fra min side. Når han endelig hadde fått noen som satt på resepsjonen tenkte jeg at nå vil det bli bedre, men det ble egentlig bare verre. Beskjed som ble gitt til resepsjonen ble ikke tatt tak i, eller jeg fikk manglende informasjon rundt hva jeg måtte gjøre.

Når jeg ble korona syk og ringte resepsjonen for sykemelding, ble det ikke noe av før flere telefonsamtaler og 1 mnd senere, hvor jeg tilslutt ba resepsjonen be legen ringe meg. Tilslutt når jeg fikk snakket på telefon med legen fikk jeg beskjed om at jeg som korona syk egentlig skulle ha møtt opp, følte på tonen at han prøvde å legge hele skylden på meg, når det var mangel på deres side. Når han ikke fant korona svaret mitt på systemet sitt, antok han at jeg tok det privat og mente at det også var mangel fra min siden også og at jeg burde sendt det på mail for lenge siden, når jeg sa at testen var tatt statlig, ble han stille.