Ikke noen positiv opplevelse

Kan ikke anbefale denne legen utfra min erfaring. Usedvanlig treg. 2 og en halv time over tiden. Du trenger ikke å ha god tid om du har time. Regn med noen timer med å stirre i veggen. Hoppet over folk i køen som hadde time. Meget rotete og uprofesjonelt opplegg. Sekretærer som påstår de ha sagt at man ikke trenger å komme når man har time da han vanligvis er treg. Merkeligste beskjeden jeg noen gang har fått på et legekontor.

Opplevde at han prøvde å finne måter å gjøre symptomene jeg hadde potensielt mindre alvorlig enn det de kan være. Det er ikke derfor man går til en lege. Man vil bli tatt alvorlig, men maste nok til at jeg fikk oppfølging et annet sted.

Ellers snakket han store deler av "timen" om noe helt annet enn det jeg kom for som jeg selv har uendelig mye mer kunnskap om da det er noe jeg har slitt med i årevis og brukt store deler av livet på å prøve å løse. Rimelig slitsomt selv om det kanskje var godt ment.

Velg en annen lege og ikke Bjerke legesenter generelt hvis det feiler deg noe potensielt alvorlig. Vil da anbefale en annen lege eller dessverre legevakten/113