Ikke tatt på alvor

Jeg har hatt denne legen som fastlege en stund nå, men heldigvis ikke vært der så ofte. Dette er også på grunn av at jeg ikke føler meg tatt på alvor.
Jeg har mistet ganske mange i nær familie, og derfor er det veldig viktig for meg å føle at jeg blir tatt på alvor når jeg går til legen med et problem. Det føler jeg slett ikke med denne legen, og ved flere anledninger hvor jeg har forsøkt å åpne meg og snakke om ting som jeg synes er vanskelig å snakke om, så har hun virket svært flåsete, og avfeiet meg uten videre, og uten å undersøke meg ordentlig.
Det virker heller ikke som om hun og resepsjonistene kommuniserer spesielt godt med hverandre. Dette "fantastiske" nettstedet deres som skryter av at man kan bestille både time og resept per internett fungerer svært dårlig! Jeg har tidligere forsøkt å fornye en resept på denne måten, men jeg fikk aldri noe svar før det var gått mange, mange uker. Regning fikk jeg derimot på en legetime som jeg aldri har hatt eller bestilt.
Synes også det er vanskelig å komme i kontakt med dette legesenteret. De har kun telefontid, eller postadresse og man kan ikke få snakke med legen direkte. Det går heller ikke an å sende mail til legekontoret, enda vi lever i 2012, og ikke i steinaldern lenger!