Lite hjelp å få!

For å ta det positive først: Hun er hyggelig. Hvis du først og fremst ønsker et sympatisk menneske å snakke til en gang i blant og har enkle behov, så er hun sikkert en helt fin lege. Men der stanset det for min del.

Jeg sendte for eksempel en melding som hun fikk betalt for å lese. Det hun fikk ut at det var at jeg hørte stemmer i hodet mitt da jeg skrev at jeg ble plaget av at noen ropet høylytt i omgivelsene mine (har ingen psykiatrisk historie). Resten virket det som hun ikke hadde lest, i alle fall husket hun ikke noe av det.

Dette valget av fastlege kostet meg en masse tid, penger, lykke og helse. Jeg fikk helt klart inntrykk av at hun ikke var på min side eller anstrengte seg noe for å tale min sak. Neste fastlege fikset alt hun ikke hadde greid på lang tid på første time. Jeg fikk nesten sjokk over hvor lett alt var hos min nye fastlege etter den endeløse hengemyra som aldri førte til noe hos KLW.

Mitt inntrykk er at hun virket stresset og overarbeidet, og at hun i liten grad ønsket å anstrenge seg for å tale min sak (om alvorlige helseproblemer som neste lege fikset på første time).