Veldig fornøyd!

Var første gang hos Harald da han var vikarlege på kontoret. Har det siste året vært mye hos legen, og endte etter hvert med å bytte til han som fastlege fordi jeg var så fornøyd med oppfølgingen jeg fikk. Han er interessert og engasjert, grundig, løsningsorientert og passe laidback.

Har ikke opplevd lang ventetid på å få time og har fått raskt svar på e-konsultasjon. Kan være litt ventetid på venteværelset, men det er helt greit siden han uavhengig av forsinkelser tar seg god tid til å lytte til det du har på hjertet og aldri haster deg ut igjen av kontoret. Er flink til å forklare og stille direkte spørsmål. Han er god til å ha øyekontakt (istedenfor bare å se på pc’n) og til å skape en trygghetsfølelse. Det gjør at det er lettere å være helt åpen og oppriktig, selv med temaer som kan føles litt sensitive å snakke om. Er flink til å spørre om og følge opp ting vi har snakket om i tidligere konsultasjoner.

Er veldig fornøyd med å ha Harald som fastlege og håper han blir værende her som fastlege lenge.

Som en ekstra bonus er de andre ansatte på kontoret (de som sitter i resepsjonen, tar prøver osv.) veldig hyggelige, imøtekommende og hjelpsomme. Er ofte lang ventetid på telefon, men det går greit siden du har mulighet til å bli oppringt når det er din tur.