Sett som menneske og godt ivaretatt

Jeg kontaktet Asteta etter å ha vært til vurdering hos en annen privat aktør. Valgte Asteta etter en anbefaling fra en venninne som har blitt operert av Kenneth før. Å gå inn i lokalene fikk meg til å føle ro. For en nydelig resepsjon 😊 Å møte Kenneth og ta av seg klær og vise det man skammer seg mest over - var ikke noe problem. Følte virkelig at han så meg og ga meg følelsen av at en operasjon ville gi meg en helt annen hverdag. Følelsen av å bli sett, og å kunne velge en operasjon som ville gi meg en bedre hverdag og bedre livskvalitet gjorde at det var lett å velge Asteta som firma og Kenneth Chiu som kirurg. Å kunne ta kontakt med han når man hadde spørsmål og få svar med en gang er så viktig for meg som pasient. Stine gjorde også en fantastisk jobb med å få meg til å føle ro rundt å velge denne operasjonen. Jeg fikk klare ting å finne ut av før operasjonen, som tidligere epikriser og ny ekg fra lege, gjør virkelig at jeg følte at de tok meg som person på alvor. Å møte klar til operasjon var ikke vanskelig, alt var i orden, medisiner og resepter var skrevet ut og jeg kom inn til en kirurg som var glad på mine vegne- som uttrykte glede for å kunne gjøre dette for meg. Det var så trygt og godt. Operasjonen gikk kjempebra og ingen komplikasjoner. Hadde et sår i en skjøt sendte Mail med bilde, fikk svar innen en time en søndagskveld, med alternativer på å løse dette. Jeg valgte å reise på kontroll hos Kenneth. Fikk raskt time og han renset såret og virkelig var glad på mine vegne på hvor bra dette var blitt. Jeg tok omvendt t-snitt, fettsuging av buk og sying av magemuskler samt fjernet en stor fettsamling på hofte. 6 uker etter operasjon har jeg gått ned 3 buksestørrelse og all hevelsen er ikke borte enda, engang 😊 vil du bli sett av kirurgen og behandlet kjempe bra - så er virkelig Asteta og Kenneth Chiu å anbefale