Fantastisk kirurg

At jeg fant Thomas Berg og Cosmo Clinic var intet mindre et lykketreff for meg. Da fant jeg endelig en kirurg med kompetanse til å løse mitt problem og som jeg følte at jeg kunne stole på. Mitt problem var svært hengende og store bryster etter først et liv som svært overvektig, for så å ha gått ned flere titalls kilo i vekt. Etter flere dårlige erfaringer i konsultasjoner med andre kirurger var jeg nedslått. Men Thomas hadde kunnskapen og erfaringen som skulle til og gjennomførte en brystreduksjon med transplantasjon av brystvortene. Resultatet ble fantastisk! Jeg har nå vakre bryster som ser naturlige ut og som passer til meg. Det er intet mindre enn utrolig med mitt heller miserable utgangspunkt.

Thomas er kunnskapsrik, hyggelig og varm. Jeg følte at han brydde seg om meg som sin pasient. Han tok hensyn til mine ønsker og jeg følte meg ivaretatt allerede fra første konsultasjon. Han gav realistiske forventninger i forhold til resultat. Thomas fulgte også godt opp i etterkant av operasjonen. Han svarte hurtig på telefon og tekstmelding, og var sågar med på en avtale på mitt lokale legekontor digitalt. Det var ikke et problem at jeg bor langt unna klinikken.
Alt i alt har dette vært en fantastisk opplevelse, og det er også takket være alle som jobber ved klinikken. Det er en helt egen opplevelse å være pasient ved Cosmo Clinic. Alle som arbeider der er hyggelige, serviceinnstilte og dyktige.

Jeg er evig takknemlig for at jeg fant Thomas og Cosmo Clinic og jeg kan varmt anbefale ham og klinikken til andre.