Neseoperasjon 10/10

Jeg har hatt en sekundær neseoperasjon hos Kenneth. Forrige kirurg gjorde et dårlig utgangspunkt bare verre, og det har vært skummelt å legge seg under kniven igjen. Jeg vil gi kred til både Kenneth og koordinator, Stine, som alltid har stått med åpne armer om det har vært spørsmål eller bekymring. Nesen min var en vanskelig case, og Kenneth har aldri lovet mer enn hva som var realistisk. Jeg vil si meg enig med de som har skrevet at han ikke overselger noe. Heller tvert i mot. Han har vist et tydelig ønske om at forventningene mine skal være sunne. Jeg er derfor allerede svært positivt overrasket over hvor bra resultatet faktisk er (4 uker post op), selv om den fortsatt er hoven og det beste ligger foran.

Nesen var veldig skjev og ekstra brusk fra ribbeinet mitt måtte hentes for å rekonstruere den. Det har ikke føltes skummelt for de som lurer på det. Det krever erfaring, presisjon og dyktighet for å få til det Kenneth har fått til. Resultatet er at jeg nå puster 100% bedre enn før, og ikke minst matcher endelig selvfølelsen min med den kroppsdelen jeg alltid har vært selvbevisst på. Det har blitt sagt at om noe virker for godt til å være sant, så er det ofte det. Det stemmer ikke i dette tilfellet :)

Tusen takk til Kenneth og hele Asteta teamet. Dere har vært helt rå, og pasient/kundereisen har vært fantastisk fra begynnelse til slutt.