Nedlatende og utilgjengelig

Valgte Rebecca som fastlege da jeg ønsket en kvinnelig lege, men merket allerede fra første time at vedkommende hadde en veldig ovenfra og ned- holdning og følte meg ganske dum da jeg stilte vanlige spørsmål. Rett og slett veldig ubehagelig person å komme til med personlige problemer rundt helse. Man føler seg overhodet ikke trygg eller ivaretatt. Blir bare verre for hver time også.

Etterhvert som tiden har gått har jeg endt opp med å bare ringe legekontoret - som jeg er veldig fornøyd med, hvor jeg får time hos andre leger som er mye triveligere og føles trygge.

Har også opplevd at hun glemmer å skrive ut resepter og er veldig ubehagelig å snakke med på telefonen. Man blir hele tiden møtt med en dømmende tone og opplevelsen av å ikke bli tatt på alvor.

Dessverre lang ventetid for å få byttet fastlege, men vil overhodet ikke anbefale denne legen hvis man ønsker å bli tatt på alvor og møtt med vennlighet og ikke en som dømmer deg og bryr seg lite om å tilby de behandligsformene man har rett på.