Pen utsikt, svært dårlig opplevelse.

Utsikten fra stolen er svært pen. Dette hjelper svært lite når tjenesten man faktisk betaler for er svært dårlig. Hadde tannregulering i ca 2 år. I løpet av disse årene måtte jeg møte opp sikkert 15 ganger utover det som var i utgangspunktet avtalt. Dette var pga klosser/brikker løsnet hele tiden. Jeg var svært forsiktig med hva jeg spiste. Enkelte ganger løsnet de rett etter jeg hadde vært hos han, dette ble altså dyrt. Samtidig savner jeg at nevnte fokuser mer på pasienten. Savner at han forklarer hva han gjør, mens jeg er der, minst en rask oppsummering på slutten av timen om hva han har gjort, og planen fremover. Samtidig var besøkene svært smertefulle. Og ja, det skal ikke være behagelig hos tannlege. Men dette var tidvis brutalt. Kom vanligvis hjem med blødende tannkjøtt, og kutt i munnen. Jeg forstår at dette kan skje, men dette var ekstremt.
På den andre siden ble det ett bra resultat. Men oppsummert ville jeg fått et minst like bra resultat, samtidig mindre smertefullt og mye billigere ved å oppsøke en annen kjeveortoped.