Opplever at Nina ikke tar det seriøst

I over 3 år har jeg slitt med et vedvarende helseproblem som har påvirket min livskvalitet betydelig. Da jeg oppsøkte denne legen, hadde jeg et håp om å få nødvendig hjelp og veiledning for å håndtere situasjonen. Dessverre ble mine forhåpninger knust. Under konsultasjonen opplevde jeg at legen raskt avfeide mine symptomer uten å ta seg tid til å undersøke eller vurdere dem grundig. Til tross for min beskrivelse av langvarige og pågående problemer, ble jeg ikke henvist videre til spesialister eller tilbudt ytterligere tester for å utelukke potensielle årsaker. Nina ga inntrykk av at det ikke fantes noen løsning eller tiltak som kunne hjelpe meg.

Denne opplevelsen etterlot meg med en følelse av frustrasjon og håpløshet. Etter å ha forsøkt å ordne opp i sykdommen min på egenhånd i så lang tid, hadde jeg forventet at legen skulle vise en viss handlingsvilje og interesse for å finne ut av problemet. Å forlate konsultasjonen uten noen form for veiledning, henvisning eller ytterligere undersøkelser var svært demotiverende.

Til tross for denne opplevelsen, skal jeg prøve igjen, og gi Nina en ny sjanse, fordi jeg vet at fastleger har mye å gjøre, noe som kan påvirke «servicen» de gir akkurat den dagen.