Krenkende og arrogant lege.

Hadde time hos han. Tar meg tid å skrive følgende: Blev avbrutt hele tiden og fikk høre at han var den som bestemmer hva som skal gjøres. Arrogant, usympatisk, fikk ikke hjelp med til å få henvisning til de prøver jeg trengte, og fikk høre gang på gang at døren var åpen og at det var bare å dra og finne en annen lege... Legen er som mange her inne refererer til, nedlatende, frekk og krenkende i sin oppførsel. Dette er en lege som utfører hersketeknikker ved å bagatellisere og håner en pasients bekymringer rundt egen helsesituasjon og hevder at "han vet best og ikke spørsmålsstill mine kompetanser og vurderinger" for jeg har alltid rett. Her har du med en middelmådig lege som definitivt burde holde seg mer faglig og menneskelig orientert i 2023. Denne legen burde og ta et kurs I presis kommunikasjon. Anbefaler han å lese Bård Fossli Jensen sin bok Kommunikasjon med pasienter. Han misbruker sin posisjon og det er trist at en syk pasient skal gå enda mer bekymret og lei seg fra legebesøk hos en lege som man skal kunne stole på. STYR UNNA!