Årevis med skuffende behandling

Det er med beklagelse jeg deler min skuffende erfaring med Justyna Malachowska. Min familie og jeg har vært pasienter hos henne i en betydelig periode, men vi har dessverre opplevd en bekymringsfull mangel på oppmerksomhet og omsorg for våre helseproblemer.

Fra begynnelsen av vårt forhold til Justyna Malachowska, følte vi oss ikke hørt eller forstått. Hun synes å ha en tendens til å avfeie våre symptomer og smerter som mindre betydningsfulle, selv når vi har prøvd å uttrykke alvoret av våre helseproblemer. Denne mangelen på empati og forståelse har ført til frustrasjon og bekymring, da vi ikke føler oss ivaretatt som pasienter.

Enda mer bekymringsfullt er det faktum at hun sjelden ga oss riktig behandling. Hun har flere ganger gitt oss bare midlertidige behandlinger for langvarige helseproblemer. Det virker som om hun ikke tar seg tid til å nøye vurdere vår helsetilstand og identifisere årsakene bak våre helseproblemer, før hun tar beslutninger om behandling.

Samlet sett har vår erfaring med Justyna vært frustrerende, slitsomt og skuffende. Vi følte oss ikke tatt seriøst, og hennes mangel på engasjement og innsats for å forstå våre behov som pasienter har ført til en betydelig forringelse av vår helsetilstand. Vi håper at denne tilbakemeldingen kan bidra til å forbedre behandlingen av fremtidige pasienter.