Trygg og kunnskapsrik - Anbefales på det sterkeste!

Jeg har hatt gleden av å være pasient hos Shahid i en god stund nå, og jeg kan ærlig si at jeg er utrolig imponert over hans faglige kompetanse og evne til å lytte.

Han har alltid tatt tid og vist forståelse og har vært i stand til å gi meg grundig informasjon og veiledning angående helseproblemer jeg har hatt. Han tar seg alltid tid til å forklare medisinske begreper på en forståelig måte og svarer tålmodig på alle mine spørsmål. Så det gir meg betryggende følelse som jeg sleit med hos min tidligere fastlege. Det får meg til å føle meg trygg!

Han har alltid vært tilgjengelig når jeg har trengt ham, og han tar seg virkelig tid til å lytte til mine bekymringer. Det gjør det lettere å diskutere helseproblemer og føle seg ivaretatt. Han er flink til å organisere oppfølging og henvise meg til spesialister når det har vært nødvendig.

Samlet sett er Shahid en eksepsjonell lege, og jeg har full tillit til hans evner og omsorg. Jeg vil på det sterkeste anbefale ham til alle som søker en kunnskapsrik, pålitelig og omsorgsfull fastlege.