En utrolig god lege

Dette er en lege for de som har slitt med psykiske problemer i perioder eller har kroniske lidelser både psykisk og somatisk. Hun ser deg og ønsker å hjelpe uten at det føles mekanisk. Tar deg på alvor og henviser til spesialister når det trengs (noen ganger må man kanskje søke opp disse selv). Ja, hun holder tidsrammen, men man føler seg ikke på samlebånd likevel.

Har gått til henne i mange år og har aldri hørt henne si noe unødvendig eller støtende, som jeg ellers har opplevd hos leger en del ganger. Opplever ingen skam over å ha hatt lite penger i perioder, hun har stor forståelse for det meste av problemer man kan ha (som også kan påvirke helsa forøvrig og kan derfor være en viktig ting å være åpen om). Vil også anbefale henne til skeive, da det ikke er spor av fordommer å møte på hos henne. Hadde jeg ikke hatt henne som lege i noen mørke stunder, vet jeg ikke hvor jeg ville vært i dag. Der det psykiatriske helsesystemet har sviktet, har hun følgt opp og passet på at jeg er trygg. Virkelig en lege hvor man føler at hun helt oppriktig bryr seg om mennesker og har valgt rett yrke. Når man trives så godt med en lege at man fortsetter hos dem i mange mange år, så vil legen kunne være til enda større hjelp. Å ha kjennskap til historikk og skape tillit er en så stor del av jobben. Hun anbefales på det varmeste.