Veldig irritert.

Har hatt denne legen en del år nå. Han lytter men det skjer ikke noen ting. Han har sympati men virker litt tiltaksløs. Han er generelt trivelig, men noe hardhendt under undersøkelser. Han virker noe gammeldags i tankegangen og er alltid forsinket.
Problemer du har blir ikke forklart og han gjentar ting som var snakket om sist, men det er ikke mer å si om det. Symptomene dine kan ikke bety noe. Det er bare bagateller eller generelle plager du sitter med. Du blir ikke mer klok på saken.

Har du problemer kan du gå med de i flere år uten at det blir gjort noe med det. Jeg mener mange år! Er du litt usikker til i å ta tak i det selv blir du gående med problemene dine. Du må argumenter å kanskje til tider små krangle med denne legen får å få fart på saken. Om du da får til å få fart på saken.
"Fart"
Det er ikke heller sånn at man har det vondt over alt eller dukker opp der for den minste ting i mitt tilfelle. Så jeg skjønner ikke greia her, hvorfor det ikke skjer noen ting. Spesialister trengs ikke!

Det er ikke sånn at det å ha det vondt et sted gang på gang er et problem som det er verdt å ta hensyn til hos denne legen! Uansett om det gjør livet ditt litt små surt og bedritent. Det gjør tilværelsen veldig usikker og vanskelig.
Er det det sånn at man skal krype in på kontoret å vræle av full hals får å få ting gjort?
Det er nesten som han syns du er hypokonder og du må roe deg ned.
Og det er jeg ikke! :)
Har skiftet lege nå.