Helt fantastisk!

Jeg hadde gruet meg veldig, da jeg hadde hørt skremselshistorier om koloskopi. Jeg ble overbevist av flere om at det tryggeste var å ta beroligende før undersøkelsen. Jeg opplevde virkelig å bli sett av Nicodemus, og han ga meg valget og mulighet for beroligende, men etter å ha snakket med ham ble jeg trygg på å prøve uten. Han forsikret meg også om at jeg kunne få noe underveis ved behov. Jeg har aldri gruet meg så unødig for noe i mitt liv. Jeg opplevde Nicodemus som varsom, utrolig dyktig og omtenksom. Han fikk meg til å slappe av ved å spille på humor, og var samtidig profesjonell og forklarte godt underveis. Han tok seg tid til å gjøre undersøkelsen mest mulig behagelig for meg, og jeg slappet av og følte meg trygg. Så trygg på ham ble jeg, at jeg valgte å utføre gastroskopi rett etterpå. Denne undersøkelsen har jeg utført to ganger tidligere, hvor den andre gangen måtte gjennomføres i narkose, etter en særdeles ubehagelig første gang. Nicodemus gjorde meg så trygg på at det kom til å gå fint, så jeg gjennomførte uten beroligende eller betenkeligheter. Jeg kommer aldri til å reise til andre etter dette, og anbefaler ham virkelig på det sterkeste. Flotte lokaler, lett å finne frem, time på kort varsel, utrolig hyggelig personale som får noe som kan oppleves som litt ukomfortabelt til å være den naturligste ting.