Det beste valget for meg - en veldig fin prosess fra A til Å

Jeg fikk utført bukplastikk med sammensying av magemuskler hos Marius Solli Nilsen ved Cosmo clinic. Jeg var hos andre klinikker først, men etter konsultasjonen hos Solli-Nilsen, var jeg ikke i tvil. Der en annen klinikk var opptatt av å gjøre mindre enn det som kanskje var nødvendig, for å få ned prisen, var Solli-Nilsen tydelig på hva som burde gjøres for å få et godt resultat. Jeg syns dessuten han var veldig behagelig og ålreit å prate med; jeg opplevde at han tok seg tid til å lytte til de bekymringene jeg hadde, og og jeg endte opp med å velge Solli-Nilsen og Cosmo clinic. Det er jeg veldig glad for at jeg gjorde. Jeg var veldig nervøs i forkant av narkosen og ble møtt med forståelse og tålmodighet hele veien; både av Solli-Nilsen, sykepleier og sekretær. Jeg fikk svar på alle spørsmål jeg hadde underveis og til og med mens jeg lå og ventet på å bli lagt i narkose. At jeg kunne kontakte Solli-Nilsen i etterkant av operasjonen, på sms, for eksempel, syns jeg også var trygt og fint. Også prosessen etter operasjonen gikk fint; jeg var til etterkontroll og fikk dessuten korrigert deler av arret i etterkant. I dag er jeg veldig glad for at jeg valgte å utføre bukplastikk hos nettopp Solli-Nilsen. Skal jeg noen gang gjøre noe annet, er jeg ikke i tvil om hvilken klinikk og kirurg jeg velger. Jeg har også anbefalt stedet og Solli-Nilsen til venner. Det eneste jeg angrer på, er at jeg ventet så lenge med å gjøre det. Hadde jeg visst at det fantes kirurger som Solli-Nilsen der ute, hadde jeg nok utført dette for mange år siden.