Stresset lege, håpløst kontor

Jeg har hatt Marthe som fastlege i 10 år det er alltid utrolig kjapt inn og kjapt ut når man er hos henne. Hun oppleves som veldig stresset og surrete. Det virker som om hun har alt for mange pasienter på listen, og man får aldri time kjapt. Ofte må man også vente lenge på venterommet, da hun har overbooket med andre pasienter. Alt dette kunne jeg tåle helt til Rodeløkka legekontor ble omgjort til den verste serviceanstalten jeg noen gang har sett. For å bestille tid må man sitte i telefonkø i beste arbeidstid i nesten en time (sist gang brukte jeg 50 minutter). Bestilte resepter glemmes enda hentetidspunkt er avtalt, og da må man snike seg inn i det travle tidsskjemaet til Marthe for å få henne til å fikse dette imellom andre pasienter selv. Sist gang jeg var innom tok det også 15 min bare å få betalt, siden hun som tar betalinger også tar blodprøver og etc., og satt opptatt med dette. Dette kontoret er virkelig ikke holdtbart om man da ikke er hjemmeværende/arbeidsledig og har tid til å bruke en halv dag hos legen. Jeg har nå byttet lege. Det er en ny verden :)