Meget engasjert og dyktig lege da jeg traff henne for ca. 7 år siden.

Tilfeldig var jeg hos dr. Kaur med min datter da dr. Andresen var på ferie. Dr. Kaur ble vel så opptatt av meg, at jeg var rød i ansiktet og så stresset ut, som min datter. Hun tok blodtrykket mitt uten at jeg bad om det. Dette gjorde at jeg byttet over til henne som fastlege. Da jeg ble langvarig sykemeldt for ca. 7 år siden tok hun en rekke boldprøver av meg, urinprøve og avføringsprøve. Svarene tydet på at jeg hadde en autoimmun sykdom, men ved videre henvendelse til Ullevål sykehus, var det akkurat som om hun ble stoppet. Jeg husker hun beklaget seg over at dette ikke var som i USA hvor hun har tatt sin utdanning, og hun sa rett ut at legestanden ikke vet nok om autoimmune sykdommer, at det ikke er forsket nok. Dessverre ble dr. Kaur sliten, tror jeg, de siste årene jeg gikk hos henne. Nå er hun i morspermisjon, men jeg ser fram til at hun kommer tilbake og jeg kan fortelle at jeg har en forsinket allergireaksjon på en rekke matvarer, bl.a. korn, melk og sukker. Jeg tenker at hver fastlege skulle hatt hatt færre pasienter. Hun er en lege som prøver å se pasientens situasjon, men preges av at hun har liten tid, og det er en slags oppgitthet over henne. Legekontoret virker rent, bortsett fra på toalettet hvor det ofte mangler såpe og papir.