Annbefales ikke!

Etter å ha ringt og bestilt en time på legekontoret og fått beskjed på tlf av jenta i resepsjonen om å møte opp 13.30 ble jeg sittende å vente i 2 timer, resepsjonen ba meg bare vente når jeg lurte på hvorfor det tok lang tid, viste det seg at jeg hadde time 12.30 men siden hun i tlf ikke kunne snakke godt norsk hørtes det ut som hun sa "to-tretti" , kanskje man burde vurdere nye resepsjonister?
På en svangerskapsundersøkelse fikk jeg beskjed på tlf (jeg ringte for å minnes kl. jeg hadde time) at jeg ikke hadde time denne dagen, da legen hadde skrevet ut en time til meg i feil navn.I tillegg ble jeg møtt med en utrolig frekk og dømmende legeassistent som undret på hvorfor jeg som 23-åring skulle ha barn , om jeg var samboer med far eller ikke, en utrolig dårlig holdning og himlende øyer fikk meg til å føle meg utilpass da hun skulle ta blodprøve. Etter at svangerskapsundersøkelsen uteble pga at den ble skrevet ut i feil navn var jeg nødt å ha en time pga ryggplager. Da jeg fortalte legen at sist svangerskapsundersøkelse uteble husket hun ikke engang at jeg var gravid.
Ellers er legen upersonlig og tar deg lite på alvor, dårlig oppfølging!
Jeg bytter lege!