Ikke fornøyd - byttet fastlege

Jeg må dessverre si at jeg ikke var videre fornøyd med Gojkovic som fastlege. Fikk alltid følelsen av at hun ikke lytter/ser den store sammenhengen. Hun henger seg for eksempel opp i en liten uvesentlig detalj, og kjører på utifra denne. Uansett hvor mye man forsøker å forklare problemet føler man at man sitter igjen med at hennes ører har hørt noe helt annet.

Ble ikke tatt alvorlig, og følte hun var arrogant og bagatelliserende. Fikk rett ut beskjed om at det ikke var flere prøver å ta for et bestemt helseproblem. Min nye lege virket betenkt da hun ikke engang hadde tatt blodprøver..

Ellers må jeg stille meg helhjertet bak personen som sier at servicen er elendig på dette legesenteret. Er man nødt til å ringe legen om morgenen må man stå en halvtime + i kø, og i luken gidder de ikke ekspedere deg før de har brukt laaaaaaaaang tid på det de "driver" med. På luken står det et skilt: "Ikke bank på ruten, vi ser deg" For en vits!

Har også alltid måttet vente lenge over tiden for å bli tatt inn til timen, også da jeg hadde dagens første mulige time.

Styr unna dette senteret. Uprofesjonell følelse.