Tilsvar til vurdering

En fastlege som virkelig bryr seg

Jeg var hos Rebekka for første gang i dag, og ble veldig positivt overrasket. Hun fremstod som ekstremt dyktig, direkte og samtidig veldig lyttende og snill. Jeg fikk virkelig følelsen av at hun ønsket å hjelpe meg og at hun oppriktig brydde seg. Hun stilte mange spørsmål, var grundig og nøye, og tok seg god tid. Jeg er veldig fornøyd med å ha fått henne som fastlege.