Tilsvar til vurdering
Nedlatende
Jeg gikk til Morten i en kritisk situasjon i livet og fikk overhodet ikke hjelp. Kommunikasjonen fra han var nedlatende og ekkel. Hadde jeg vært enda skjørere enn jeg var i denne situasjonen kunne det gått skikkelig galt. Redningen ble å bytte lege hvor jeg ble sett, hørt og fikk riktig behandling.