Tilsvar til vurdering

Uempatisk og mekanisk

Opplevelsen var ved samtlige legebesøk like uengasjerende, fraværende og ordfattig. Chatgpt går denne legen en høygang med å gi motiverende og imøtekommende svar… Surrete når det gjaldt oppfølging av medisiner og virket mer opptatt av å bli fort ferdig og få sendt fakturaen. Nei, dette var dårlige opplevelser. Har sjelden behov for legehjelp, men forventer i det minste en lege som ser deg i øynene og gir deg et smil.