Tilsvar til vurdering

God erfaring til nå

Min personlige erfaring er som bisitter til familiemedlem og som pasient selv.
Jeg opplever at han er med i samtalen og lytter, og tar nødvendige grep på ting vi blir enige om.
Som bisitter føler jeg meg hørt og som pasient føler jeg meg ivaretatt.