Tilsvar til vurdering

Hyggelig nok, men ikke for meg

Alle gangene jeg har vært hos Daniel, har jeg måtte sitte å vente ca 40-60 minutter. Han er hyggelig og imøtekommende. Jeg kom til han med kvinneproblemer, men ble litt sjokket av at responsen hans var "sånn er livet, du må lære å leve med det". Ikke blodprøver, eller noen form for viderespørsmål. Bare avslått. Jeg kan ikke ha en lege som ikke vil hjelpe meg til en bedre hverdag.