Tilsvar til vurdering

En lege som bryr seg, og tar seg tid til pasientene

Fikk henne som fastlege i januar, og har vært der tre ganger. Kjempe fornøyd! Føler hun bryr seg, tar seg tid, og henviste meg videre når hun var litt usikker. Den ene timen så ringte hun til Ullevål for å rådføre seg hva de tenkte. Jeg fikk også «åpen time» neste dag hvis det skulle forverre seg, noe det ikke gjorde. Og hun svarte på meldingen min på Helsenorge neste kveld. Mitt inntrykk er at dette er en lege som jobber mye, og som bryr seg. Jeg har bare gode ord å si om Rebekka.