Tilsvar til vurdering

Fantastisk ivaretatt av en usedvanlig dyktig lege

Jeg var til ketaminbehandling hos Dr. Dela Daub på EmmaSofia-klinikken (stiller opp og jobber på en søndag), og sitter igjen med en utrolig positiv opplevelse.
​Dr. Daub er langt over gjennomsnittet kunnskapsrik, noe som med en gang ga meg en enorm trygghet. Hun er ekstremt lyttende, tillitsvekkende og tok seg virkelig god tid til meg. Hele veien fremsto hun som profesjonell til fingerspissene, samtidig som hun møtte meg med genuin omsorg og forståelse.
​Jeg følte meg 100 % ivaretatt i en sårbar situasjon. En varmere og mer kompetent lege skal man lete lenge etter. Anbefales på det varmeste!