Tilsvar til vurdering

Veldig flink og dyktig lege.

Vi opplever fastlegen vår som en veldig trygg, dyktig og omsorgsfull lege. Han er fastlege for både meg og barna våre, og vi er som familie svært fornøyde med oppfølgingen vi får.

Han tar seg tid til å lytte, forklarer godt, og vi føler alltid at våre bekymringer blir tatt på alvor. Han har god oversikt over helsen vår, følger opp på en ryddig måte og er flink til å ta initiativ dersom noe bør undersøkes videre.

Vi setter stor pris på at han er tilgjengelig, svarer raskt når vi trenger hjelp, blant annet ved resepter, og at vi alltid føler oss godt ivaretatt. Vi er veldig takknemlige for å ha en så trygg og god fastlege for hele familien.